Nieuw! Chatten met P-Direkt
Vanaf vandaag (19 november 2018) kunt u live chatten met P-Direkt. Met chat als aanvulling op onze traditionele contactkanalen (telefonie, e-mail) kunnen we u nog gemakkelijker en sneller helpen.
Eenvoudige vragen met een hoge prioriteit kunt u vanaf vandaag gemakkelijk stellen via de chatknop in het P-Direktportaal.
Heeft u een vraag die meer persoonlijk is, of meer diepgang heeft, dan kun u deze het beste gewoon via de telefoon of e-mail stellen.
Invoering chat gaat per proces
In eerste instantie kunt u alleen chatten als u vragen heeft over de processen ‘Personeelsgesprekken’ en ‘Inloggen’. Maar in de loop van 2019 stellen we de chatfunctie ook voor diverse andere processen beschikbaar. Zodra we hier meer over kunnen vertellen zullen we u natuurlijk op de hoogte brengen.
Chatknop in P-Direktportaal
Chatten met P-Direkt doet u via het P-Direktportaal. U vindt de chatknop aan de rechterkant, op de homepage van het portaal.
Chatten op werkdagen tussen 8.00 – 17.00 uur
U kunt op werkdagen tot 17.00 uur met ons chatten. Hierna helpen we u tot 22.00 graag telefonisch verder. Ons mailen kan natuurlijk altijd.
Mijn P-Direkt, zo geregeld!