P-Direkt laat eigen medewerkers spreken

We willen als P-Direkt steeds beter worden. Ook voor onze eigen medewerkers. Dit betekent onder andere dat het belangrijk is dat wij gebruik kunnen maken van kwalitatief goede diensten en producten. Om hiervoor te zorgen, onderzoeken we ieder jaar hoe tevreden onze medewerkers hierover zijn.

iKTO

Resultaten

Benieuwd hoe P-Direkt uit dit onderzoek is gekomen? Bekijk de resultaten in de interactieve pdf. Werkt de interactieve pdf niet? Bekijk dan de standaardversie.

Achtergrond

Een goede bedrijfsvoering is bepalend voor het functioneren van de organisatie. Het is belangrijk dat onze medewerkers gebruik kunnen maken van goede diensten en producten. Daarom wordt er onderzocht hoe tevreden onze medewerkers over de diensten en producten van de organisatie zijn. Dit onderzoek is onderdeel van het rijksbrede iKTO-traject waarbij alle ministeries tegelijkertijd het Intern klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren.

Volg ons ook op LinkedIn!