P-Direkt zet iedere maand weer een stap vooruit
De komende jaren vernieuwt P-Direkt stapsgewijs de indeling, schermen en formulieren van het P-Direktportaal. Zo werken we toe naar een gebruikersvriendelijker portaal en verbeteren we continu de kwaliteit van onze dienstverlening.
Aansluiten op nieuwe mogelijkheden
Afgelopen jaren hebben technologische ontwikkelingen een vlucht genomen. HR, techniek en communicatie worden steeds meer met elkaar verweven. Hiermee is het voor P-Direkt mogelijk om de kwaliteit van de dienstverlening naar een hoger niveau te brengen.
Moderniseren en uitbreiden
In 2016 is begonnen met een meerjarig programma ‘Mijn P-Direkt’ om oude technische toepassingen in het P-Direktportaal te vervangen door hedendaagse technieken. Tegelijkertijd worden de komende jaren de communicatiekanalen uitgebreid, waardoor het makkelijker wordt contact op te nemen met P-Direkt. Denk bijvoorbeeld aan chat, spraakherkenning en terugbelverzoeken.
Continu verbeteren
P-Direkt streeft ernaar om elke maand verbeteringen door te voeren in het P-Direktportaal. Zo zijn per 23 november 3 formulieren en een rapportage verbeterd, die worden gebruikt door managers binnen het Rijk. Met de aanpassingen worden gevoelige administratieve processen, zoals het proces ‘Overlijden’ voor de managers makkelijker gemaakt om uit te voeren en de mogelijkheid om hierover contact op te nemen met P-Direkt vereenvoudigd.
Zo werken we stap voor stap toe naar de realisatie van ons masterplan 2016-2020.
Mijn P-Direkt, zo geregeld!
Vols ons ook op LinkedIn!