Pluim voor contactcenter P-Direkt
Het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) hield eind 2015 een intern klanttevredenheidsonderzoek. In dit onderzoek konden BZK’ers onder andere laten weten hoe tevreden zij zijn over bijvoorbeeld de catering, schoonmaak, smartphones, koffie, P-Direkt en het Rijksportaal.
Tijdens het onderzoek werd aan de deelnemers gevraagd een pluim uit te delen aan een dienst, afdeling of persoon waarover zij extra tevreden zijn.
Professioneel en kundig
Het contactcenter van P-Direkt ontving de pluim voor de professionaliteit en de kundigheid van de antwoorden. Ook de extra informatie die aan de telefoon wordt gegeven en de vriendelijkheid van de medewerkers werden gewaardeerd.
Op maandag 25 april werd de pluim door 2 medewerkers van het contactcenter en hun teamleider in ontvangst genomen.
Blij met het resultaat
We zijn als organisatie blij met de waardering van de medewerkers van BZK en zullen ons best blijven doen deze waardering ook in 2016 waar te maken.